dissabte, 23 d’octubre del 2010

Premeditació :)


Quan has marxat he dormit una hora més sobre la teva olor al coixí. Fa una estona que m’he llevat amb el cap embotit. El cervell encara em va una mica lent i intento aclarir-me perquè he de fer coses i no tinc massa temps. Esmorzo escoltant Prince, com ahir quan follàvem damunt el terra fred de rajola.
He recordat que vem sentir arribar la veïna just després d’acabar i que va anar de ben poc que no “gaudeix” dels esgarips dels teus orgasmes amb l’inequívoc “hòstiaputa!!!!”. Se m’ha escapat un somriure… i una erecció.

Quan érem al bar vaig tenir la sensació que estaves pensant que ja n’hi havia prou de mojitos i de xerrameca. Que no ho volies deixar tot en mans de l’atzar i si passa, passa. Que havies vingut decicida a fotre’m un clau i ja estàvem perdent el temps.

La visió i el tacte del teu pubis acabat de rasurar feia poques hores em confirmaven les sospites: premeditació absoluta. M’encanta!

Ara sona Purple Rain.

1 comentari:

La Porta Màgica by Tatiana Supervia ha dit...

hola !! molt talent per escriure veig jo, m'encanta com descrius les coses, facils, pero visuals!!
ets un cack!

aixi que m'he fet seguidora!

salutacions!!

tatiana